Anti Graffiti - graffiti eltávolítás

Kosár:

0 termék - 0 Ft
Nincs termék a kosarában.

Hírek

Lyoness Ügyfél

Miért éri meg Lyoness Ügyfélnek lenni? A Lyoness alapelve így hangzik: pénzvisszatérítés minden vásárlás után. Mivel mindannyian nap mint nap vásárolunk és fogyasztunk, Lyoness Ügyfelnek lenni alapjában véve mindenki számára egy új és egyszerű módja annak, hogyan lehet a vásárlások során pénzt megtakarítani, illetve költségvetésünk helyzetén javítani.

Mi a Lyoness? (saját szavaimmal)

A Lyoness Holding Europe Ag. svájci bejegyzéssel, 2003. évi indulással,
nemzeti leányvállalatokkal jelenleg 23 európai országban,
(plusz USA, Kanada, Egyesült Arab Emirátusok, Katar, Dél-Afrikai Közt. Ausztrália, India) működő,
összesen 47 országban napról-napra egyre dinamikusabban növekvő modern törzsvásárlói közösség.

másolat_-_lyonesslogouj.jpg

Magyarországon a Holding képviseletét a Lyoness Hungary Kft. – továbbiakban Lyoness – 1143 Budapest, Stefánia út 101-103. látja el.
A Lyoness filozófiája, hogy együttműködve nagyobb előnyökhöz juthat a vásárló és kereskedő/szolgáltató egyaránt.
Ezért az utóbbiakkal a Lyoness együttműködési szerződést köt, mely magában foglalja azt,
hogy a vásárlói közösség internetes, illetve egyéb formákban reklámozza az adott termékpartnert törzsvásárlói körében.
A Lyoness csak abban az esetben tart igényt az együttműködési szerződésben foglalt közvetítői jutalékra,
amennyiben a Lyoness törzsvásárlója már valóban megvásárolta a számára kedvező terméket.

törzsvásárlói_kártya_1.jpg

Mit nyújt a Lyoness a törzsvásárlóinak?

A Lyoness vásárlói közösségben mindenki a teljes árat fizeti meg a pénztárnál, viszont a kereskedő a vételár összegének előre megegyezett részét visszajuttatja – nem magának az adott vásárlónak, hanem – a vásárlói körnek.
Miért jobb ez, mint amikor a vevő azonnal érvényesíti a kedvezményét?
Mert a modern vásárlói kör a maga egyedülálló szabályai szerint osztja vissza a jóváírt összegeket,
amiben a vásárló utólag az adott kereskedőnél kialkudott jutalék többszörösét is visszakaphatja:
ez a visszatérítés akár a vételár jelentős része is lehet!

Hogyan? Úgy, hogy a beérkezett jutalékok nem egy az egyben kerülnek visszaosztásra ahhoz a vásárlóhoz, akinek a vásárlásából az adott jutalék keletkezett.
A bolt által fizetett jutalék arra szolgál, hogy “kitermelje” a vásárlói körön belüli valamelyik korábbi vásárlás értékének nagy részét.
Saját következő vásárlások természetesen mindenkinél hozzájárulnak a korábbi tételei visszatérítéséhez.
A vásárlói közösség nemcsak épít az embereknek arra a közismert szokására,
hogy egy számára nagyszerű lehetőséget másoknak is elmond, hanem jutalmazza is ezt.
Azért, hogy a közösség ösztönözze a tagjait a rendszer népszerűsítésére,
az ajánlott új törzstagok vásárlásaiból keletkező jutalékokat is beállítja az “ajánló” visszatérítéseinek a felgyorsításához.
Ezen kívül nagyon fontos megjegyezni, hogy a Lyoness által alkalmazott modell sajátosságai miatt
a vásárlói kör folyamatos bővülése folytán olyanok vásárlásai is gazdagíthatnak egy tagot,
akikhez neki személy szerint semmilyen kapcsolata nincsen.

Milyen termékeket és szolgáltatásokat lehet megvásárolni a Lyoness partnereinél?
A Lyoness tagjaiként az emberek ugyanazokban a boltokban vásárolnak, mint eddig, ugyanannyiért, mint eddig,
de legfőképpen pontosan azokat a termékeket veszik meg, amikre szükségük van.
Ez a közösség mindenkit ki tud szolgálni, hiszen a hozzá csatlakozott boltokban mindenki pontosan azt veszi meg, amit amúgy is szeretne, és nem azt, amit a Lyoness szeretne eladni neki.
A vásárlási ár sem különbözik a szokványostól, hiszen a Lyoness azokkal a partnerekkel szerződik, akiket a vásárlók maguk is előnyben részesítenek.

A Lyoness rendszerében a tagoknak nem kell sem regisztrációs díjat fizetniük, sem éves tagsági díjat.
Nincsen kötelező értékű vásárlás. Semmi nem kötelező!

Csatlakozási díjon kívül a szerződött partnereknek is csupán akkor van jutalékfizetési kötelezettségük, amikor konkrét vásárlás történt a boltjukban.
Ez a bolti jutalék a Lyoness egyetlen bevételi forrása.

Bízunk benne, hogy bemutatkozásunk felkeltette érdeklődését vásárlói közösségünk iránt
és hamarosan Önt is vásárlóink 495.000 fős (magyar) táborában köszönthetjük.

_______________Hivatalos információk_______________

Milyen előnyökben részesül Lyoness Ügyfélként?

A Lyoness alapelve így hangzik: pénzvisszatérítés minden vásárlás után. Mivel mindannyian nap mint nap vásárolunk és fogyasztunk, Lyoness Ügyfelnek lenni alapjában véve mindenki számára egy új és egyszerű módja annak, hogyan lehet a vásárlások során pénzt megtakarítani, illetve költségvetésünk helyzetén javítani.

A Lyoness révén bonyolított minden vásárlás konkrét előnyei:

  • 1-2% *Cashback, plusz további árrések
  • 0,5% „ajánlói bónusz“ a direkt Ügyfelek vásárlásaiból származó forgalomból. Amennyiben ezen ügyfelek is továbbajánlják a Lyoness-t, az indirekt ügyfelek vásárlásainak összegéből további 0,5% jár.*

Minden Lyoness Ügyfél megkapja a kedvezményekből származó előnyöket a partnervállalatoknál lebonyolított vásárlásai után. A teljes kedvezmény minden esetben az adott partnervállalattól függ. Az azonnali előny (Cashback) 1-2%*, ehhez jönnek még a maradék árrések (hűségelőny).

*A mindenkori ÁÜF és melléklete szerint.

Szinte valamennyi ágazat jelen van az egész világon (például élelmiszer, üzemanyagtöltő-állomások, sport, divat, építőanyagok, illatszer, különböző szolgáltatások, bútor stb.).

A Lyoness Ügyfelek időközben már négy féle vásárlási módot vehetnek igénybe:

  • Cashback Online Üzletek: A Lyoness Ügyfelek több ezer nemzetközi Lyoness online üzletben intézhetik vásárlásaikat a nap 24 órájában, kényelmesen otthonról. Ilyenkor a vásárlás rögzítésre kerül, a partnervállalattal való elszámolást követően az ebből eredő Cashback összegét jóváírjuk. Lépjen be a www.lyoness.net honlapra!
  • Cashback Kártyás Partnervállalatok: A Cashback Kártya egy olyan előnyöket biztosító kártya, amely a vásárlási összeg rögzítésére és az abból eredő visszatérítések kiszámítására szolgál. A Cashback Kártyát Európa-szerte már számos partnervállalat elfogadja, közöttük nagy kereskedelmi láncok is.
  • Cashback Utalványos Partnervállalatok: A partnervállalatok eredeti utalványaival a Lyoness Ügyfelek a vásárlásaikat ugyanúgy fizethetik ki, mintha készpénzzel fizetnének. Az utalványok az adott országirodában és az utalványértékesítő pontokonkaphatók, vagy megrendelhetők online módon, faxon vagy e-mail-ben.
  • Mobil Cashback: A Mobil Cashback segítségével az Ügyfelek akár okostelefonjuk segítségével is használhatják a vásárlói közösség előnyeit. Napról napra növekszik azon partnervállalatok száma, amelyek a Lyoness-szel közösen lehetővé teszik az ügyfelek számára ezt az innovatív vásárlási módot.

Még többinformációt találhat az alábbi oldalon: https://www.lyoness.com/hu